Budapesti gyógyfürdők
Már felmenőink is tudták, milyen különleges élvezet a fürdőzés egyszerre gyógyhatású, relaxáló és testet-lelket feltöltő élménye. E programunk keretében nem máshol, mint a fővárosi fürdőkultúra legpatinásabb helyszínein lesz lehetősége átadni magát az időtlen kikapcsolódás mámorának. Patinás és pazar, békebeli fürdők lesznek ebben segítségére, a legkülönfélébb hőmérsékletű termálmedencék, élményfürdők és szaunák kényeztetik ezúttal egy teljes napon át. Válassza bármelyiket, olyan világba csöppen majd, ahol újjászülethet, ahol elfeledkezhet a mindennapokról, miközben könnyű, élvezetes és jól megérdemelt kikapcsolódásban lesz része.
A Feldobox Élménykártya az alábbiak közül egy programajánlatra váltható be:
- 1 fő részére kabinos belépő a Széchenyi fürdőbe, valamint belépő a Szent István Bazilika templomterébe.
- 3 fő részére szekrényes belépő a Palatinus strandra.
- 2 fő részére kabinos belépő a Lukács fürdőbe.
- 4 fő részére kabinos belépő a Dandár Gyógyfürdőbe.
Ez a program a következő Élménycsomagban található: Hobbi élménycsomag
Hasznos információk az élményprogramról
- Előzetes időpontegyeztetés szükséges telefonon vagy e-mailben.
- A fürdők a Palatinus kivételével nem fogadnak 14 év alatti vendéget.
- Előre, a vendég által meghatározott napon lehet igénybe venni a vouchert.
- A karácsonyi és az újévi időszakra nem lehetséges a foglalás.
- A pénteki nap is már hétvégének számít.
- A Feldobox Élménykártya beváltását követően a partner a belépésre jogosító, névre szóló vouchert a fürdő jegypénztárában helyezi el.
- A törülközőt, papucsot és a fürdőruhát ne felejtse otthon.
- Kizárt időszakok a Nyitvatartás rész alatt találhatók.
Nyitvatartás
Kizárt időszakok:
Húsvét: április 18-21.
Pünkösd: június 8-9.
SZIGET fesztivál: augusztus 6-11.
Karácsony időszaka: december 23.- január 4.
Széchenyi fürdő:
1146 Budapest, Állatkerti krt. 9-11.
Hétfő - Péntek: 7:00 – 19:00 között.
Szombat - Vasárnap: 9:00 – 20:00 között.
Palatinus fürdő:
1003 Budapest, Soó Rezső stny. 1.
Minden nap 9:00 – 16:00 között.
Lukács fürdő:
1023 Budapest, Frankel Leó út 25-29.
Minden nap 7:00 – 19:00 között.
Dandár fürdő:
1095 Budapest, Dandár utca 3.
Minden nap 9:00 – 19:00 között.
Az élményprogram helyszín elérhetőségei
Budapesti fürdők - Hungária Koncert
Weboldal: https://budapestxplore.com/en
Telefon: 1/317-2754, 1/317-1377
E-mail: frontoffice@hungariagroup.com
Rendelés online vagy telefonon
- Online rendelés esetén bankkártyával, átutalással, vagy utánvétellel fizethet. Szállítás 1-2 munkanapon belül GLS futárszolgálattal. A szállítás 20 000 Ft feletti rendelésre INGYENES ha van Feldobox klubkártyája. Online vásárlással kedvezményeket is gyűjthet hűségprogramunk keretében: -8% a következő rendelésre minden 15 000 Ft feletti vásárlás után.
- Telefonos rendelés: 06-1/315-2312 vagy 06-1/786-5670
Munkanapokon H-P: 08:00-16:30 között.
További képes beszámolót az élményeinkről az Instagram oldalunkon talál. Felhasználói véleményt a személyes fiókjába belépve, a beváltott élménycsomagoknál tud megfogalmazni a kérdőív kitöltésével, amit havi nyereményjátékban való részvétellel és vásárlási kedvezménnyel is honorálunk!
Felhasználói vélemények a Feldobox élményprogramról
|
Serfőző Attiláné
(Veresegyház),
2023-04-05
A pénztárban nagyon segítőkészek voltak. Jó idő volt, a külső medencében jól éreztük. |
|
Csókásné Krajczár Szabina
(Vál),
2023-01-04
Most voltunk először a Széchenyi fürdőben, remekül éreztük magunkat. Fantasztikus épületegyüttes, már a látványa is ámulatba ejtő. Alapvetően a fürdő adta szolgáltatások rendben voltak, több mindent is ki lehetett próbálni. Sokféle medence és szauna típus közül lehet válogatni, mindenki megtalálta a számára legszimpatikusabbat. |
|
Kozmáné Boncz Margit
(Budapest),
2022-09-07
A fürdő még mindig csodálatos sokszor voltam a korábban. Ezért is ragaszkodom ehhez a fürdőhöz Budapesten és az ügyintézés zökkenőmentes volt. Pillanatok alatt megtudtam és elintéztem a jegyekkel kapcsolatos teendőket. Ragyogó időt választottam jól temperált vízhőmérséklettel nagyon kellemes időtöltés volt. Örülök, hogy megismerhettem ezt a lehetőséget! |
|
Zsemberovszky Mária
(Budapest),
2020-01-25
A Széchenyi fürdőben voltunk, most jártam ott először. Nagyon jól éreztem magam. Sajnos nagyon sokan voltak. A szaunák tetszettek a legjobban. |
|
Hujber-Siraj Anna
(Budapest),
2019-12-18
Csodálatos élmény! Sokat nevettem. Boldogság érzésem lett. |
|
Makker Cintia Petta
(Budapest),
2019-12-01
Egyszerű és gyors volt az élménykártya beváltása. 1000 éve nem voltam a Széchenyi fürdőbe, így szuper volt újra, egy hidegebb napon menni, mikor még kellemesebbnek tûnik a langyos/meleg víz. |
|
Szalai Eszter
(Budapest),
2018-07-26
A szolgáltatás teljesen rendben volt, az élménykártya beváltása macerás picit. Igazi kikapcsolódás. |
|
Sörös-Kiss Szilvia
(Naszály),
2017-02-17
Gördülékenyen zajlott a belépés, segítőkész volt a személyzet, a fürdőben tartózkodás is kellemes kikapcsolódást és különleges élményt nyújtott. A kellemes miliő, a fürdő varázsa, a gyógyvíz jótékony hatásai mind nagyon tetszett. |
|
Banga Zita
(Diósd),
2016-11-01
A Széchenyi fürdő régi szép építészeti stílusának köszönhetően egy igazán hangulatos relaxaló fürdőzésben volt részem. Teljesen véletlenül öszefutottam egy régi barátommal es nagyon jót beszélgettünk a kinti fűtött medencében a hűvös novemberi napon. |
|
Loborik Tímea
(Pásztó),
2015-10-29
Sajnáltuk, hogy felújítási/karbantartási munkák miatt egyes részek nem voltak használhatóak. De tudjuk, erről senki nem tehet, mi érdekeinket szolgálja. Nem kellett sem az órát nézni, sem a gyermekeinkre figyelni. "Kettesben" voltunk és a sötét égbolton láthattuk feljönni a teliholdat, miközben a hűvös esti órákban a 38 fokos vízben ücsörögtünk! :) |
|
Jahoda Lászlóné
2014-12-31
A Feldobox-elfogadás helye sem a Széchenyi-, sem a Gellért fürdőben nincs egyértelműen, jól láthatóan jelezve. A hölgy az ablaknál (akitől megkaptuk az "órát") kifejezetten kedves, segítőkész volt, ő volt az egyetlen pozitív tapasztalatunk a személyzet részéről. Elmondta, hogy kabinra vagyunk jogosultak, mely szolgáltatásokat vehetjük díjmentesen igénybe, stb. Ezután nagyon nehezen találtuk meg az öltözőket, a tájékoztatás nem teljesen egyértelmű az először idelátogatók (helyismerettel nem rendelkezők) számára. Amikor végre megtaláltuk a kabinos öltözőt, meglepetés ért minket: a checkpoint nem "ismerte fel" az óráinkat. Az egyik kabinostól segítséget kértünk, mire ő közölte velünk, hogy nincs üres kabin. Tájékoztattuk, hogy az óránk erre a szolgáltatásra jogosít minket, mire megvonta a vállát(!), és felküldött minket a szekrényes öltözőbe. Ezután további segítségnyújtás nélkül (nem mutatta meg pl., hogy hol találjuk az említett öltözőszekrényeket) otthagyott bennünket. Üres szekrény találtunk mind a férfi, mind a női öltözőben. Elkülönített öltözésre nincs lehetőség. A férjemnek sikerült némi próbálkozás után bezárni a szekrényét, nekem ez 10-12 perc alatt sem sikerült (másokat is láttam sokat kínlódni, tehát nem csak az én szekrényem volt szerencsétlen véletlen...). Női segítő személyzet egyáltalán nincs! Elkeseredésemben kiszedtem a holmimat a szekrényből, és vittem magammal a férjemmel megbeszélt találkozó helyre. Ott elmondtam neki a problémámat, mire ő elment segítséget hívni. Az egyik kabinos azt tanácsolta neki, hogy jöjjön fel a női öltözőbe, és segítsen nekem bezárni a szekrényt(!!!) Ezen a cinizmuson mérhetetlenül felháborodtam, és tajtékozva mentem a kabinosokhoz "Ki volt az az idióta, aki azt mondta a férjemnek, hogy felmehet a női öltözőbe?" felkiáltással. Egy arab kinézetű (sajnálom, mivel nem láttunk nevet a személyzet ruháján feltüntetve, csak így tudom behatárolni jobban az illető személyét) férfi jött oda, valószínűleg a műszak vezetője lehetett. Udvarias közömbösséggel kérdezte, mi a baj. Elmondtam neki az eddigi "történetünket". Elkérte az órámat, de neki is azt jelezte ki, hogy nincs üres kabin. Ezzel még kétszer megpróbálkozott, mindannyiszor eredménytelenül. Aztán - látva, hogy nem tágítok- elment egy fal mögé néhány pillanatra, és mire visszajött, csodák csodája, volt üres kabin. Amiatt már nem erősködtünk, hogy a férjemnek is legyen kabinja (ez ki sem derült egyértelműen a tájékoztatóból, hogy mindkettőnknek jár-e kabin), inkább ketten nyomorogtunk a kb. 1 nm-nyi fülkében. Miután megoldódott a probléma, és kissé lehiggadtunk, már jól tudtuk magunkat érezni, és jókedvűen jöttünk el. |
|
Jambrich Krisztina
2014-11-22
|
|
Varga Éva Edit
2014-07-28
A Gellért fürdő gyönyörű kialakítású építészeti műemlék, öröm volt itt tölteni az időt. A vihar alatt a benti részben tudtuk tölteni az időt. |
|
Mátrahalmi Tibor
2013-11-26
|
|
Boros Katalin
2013-11-03
A Széchenyi-fürdőben nagyon segítőkészek voltak, és vigyáztak az értékeinkre is, így nyugodtan pihenhettünk. |
|
Boros Katalin
2013-10-31
A Széchenyi-fürdőben nagyon segítőkészek voltak, és vigyáztak az értékeinkre is, így nyugodtan pihenhettünk.Egész napos pihenés volt. Feltöltődtünk. |
|
Palotásné Varga Anna
2013-09-26
|
|
Béres Deák László
2013-07-14
|
|
Magyar Dr. Katalin
2013-06-23
A Széchenyi Fürdő igazán reprezentatív intézményünk, szép és jó. Az 5 éves unokám is velünk volt és azt őszintén sajnáltuk, hogy nincs gyerekmedence. Ez hiányzott. |
|
Dr. Magyar Katalin
2013-05-28
A Széchenyi Fürdő igazán reprezentatív intézményünk, szép és jó. Az 5 éves unokám is velünk volt és azt őszintén sajnáltuk, hogy nincs gyerekmedence. Ez hiányzott. Egyelőre kevés az ismeretem a Feldobox rendszeréről, hiszen csak az ajándékomat használtam el (örömmel), a Klubba pedig csak most léptem be. Kíváncsian várom a lehetőségeket és szívesen fogom használni. |
