Feldobox Gyakran ismételt Kérdések

Mi a Feldobox élményajándék?

Egy olyan ajándékcsomag, amivel lehetetlen tévedni! Tematikus élménycsomagjaink a minőségi csomagoláson belül tartalmaznak egy szép katalógust sok-sok választható programmal, illetve egy élménykártyát, amelyre a beváltás során (időpont foglalásakor és a helyszínen) van szükség.

Csomagjainkon érték nincs feltüntetve, az élménykártya egy, a kártyabirtokos által kiválasztott programra használható fel, egyszeri alkalommal. Az aktuálisan elérhető teljes programkínálatot megtalálja weboldalunkon.

A tematikus élményajándékok mellett kínálatunkban elérhető a Feldobox ajándékkártya is, amely lehetővé teszi, hogy a megajándékozott a kártyára feltöltött összeget szabadon felhasználja honlapunkon és személyesen a központi irodánkban bármely Feldobox élménycsomag megvásárlására.

Feldobox vásárlás során felmerülő kérdések

Minden értékesítési ponton ugyanazokat a termékeket tudja megvásárolni, nincs különbség sem felhasználhatóság, sem tartalom szempontjából. A termékeink egységes árakon kaphatók mindenhol, ritka kivételtől eltekintve, hiszen egyes üzletekben kisebb kerekítési különbségek előfordulhatnak. Jelentősebb árkülönbség csak akkor képzelhető el, amennyiben mi vagy valamelyik viszonteladó partnerünk időszakos akciót hirdetett. A kedvezményes árak mindig az adott akció feltételeinek megfelelően érvényesíthetők.

Webshopunkból történő vásárlás esetén többféle fizetési mód közül is választhat: bankkártyás vásárlás, banki átutalás és utánvét. A biztonságos bankkártyás fizetést lebonyolító banki partnerünk a CIB Bank.

A vásárlási folyamat során, a pénztárban a fizetés előtt tudja a kedvezménykódot megadni a megfelelő mezőbe való begépeléssel. A tovább gomb megnyomásával a kedvezmény levonódik a fizetendő összegből, és az összesítésben már a kedvezménnyel csökkentett összeg lesz feltüntetve.

Egy rendeléshez akár több kedvezményt is felhasználhat, függően az igénybe vehető kedvezmények konkrét feltételeitől.

Többfajta szállítási/átvételi lehetőségből tud választani: GLS házhozszállítás, GLS automata, GLS csomagpont vagy MPL házhozszállítás. A szállítási módok díjai eltérőek, ezt mindenképp ellenőrizze a fizetés véglegesítése előtt!

Minden munkanap, a délelőtt 11 óráig beérkezett rendeléseket még aznap összekészítjük és feladjuk. Jellemzően a feladást követő 1-2 munkanapon belül megtörténik a csomagok kiszállítása a választott módon. A termékek minden esetben védőcsomagolásban és biztonságosan kerülnek elküldésre.

Magyarország területén belül lényegében bárhová, a szerződött futárszolgálataink országos lefedettséggel dolgoznak. Megadhat a számlázási címtől eltérő kézbesítési címet is: például kérheti a kiszállítást munkahelyére, ahol nap közben át tudja venni küldeményét.

Házhozszállítás esetén a futárcég az első kézbesítési kísérlet után értesítést hagy, majd ezt követően még két további alkalommal megkísérli kiszállítani a csomagot. Amennyiben a kézbesítés sikertelen, úgy a csomagot visszaküldik a feladónak.

Amennyiben csomagpontra kérte a szállítást, az átvételi határidő leteltével a csomagot értesítés nélkül visszaküldik a feladónak.

Amennyiben csomagját nem sikerült átvennie kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Igen, rendelését a honlapunkon létrehozott személyes fiókjában tudja követni. Ha korábban még nem regisztrált oldalunkon, az első online vásárlás alkalmával létrehozunk Önnek egy személyes fiókot, melyben kedvezményeket gyűjthet, és ahol rendeléseit is követni tudja. Minden egyes online vásárlás egy egyedi sorszámot kap, és utólag is meg tudja nézni az összes rendelését.

Mivel a megrendelt csomagját a lehető leghamarabb elkészítjük és feladjuk, azt lemondani kizárólag abban az esetben lehetséges, ha azt még nem adtuk át kiszállításra a futárszolgálatnak. Kérjük, ezért mihamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Ugyanakkor a 45/2014. (II. 26 .) kormányrendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 14 napon belül. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését. Írásbeli lemondó nyilatkozatát a sértetlen termékkel és a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a Feldobox címére. A megérkezésétől számított 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a visszaküldés költsége a vevőt terheli, utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Amennyiben a kiszállítás kedvezményként ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a kiszállítás kedvezmény nélküli költségét is.

Abban az esetben, ha a terméket használatba vette, és/vagy nem tudja hiánytalanul és sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.

Ha rendelésének lemondásával vagy módosításával kapcsolatban további kérdése lenne, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Feldobox élménycsomag felhasználás kérdései

Miután aktiválta élménykártyáját és kiválasztotta a katalógusból vagy a honlapon az Önnek legmegfelelőbb programot, vegye fel a kapcsolatot az érintett szolgáltató partnerünkkel a megadott elérhetőségei valamelyikén, melyet megtalál az adott élményprogramot bemutató oldalon. Az időpontegyeztetés során jelezze a szolgáltatónak, hogy melyik Feldobox élménycsomaggal rendelkezik, és pontosan milyen élményprogramon szeretne részt venni. (Vannak olyan partnereink, akiknél egy-egy élménykártyával többféle program között is lehet választani).

Mindenképpen tájékoztassa erről az adott partnerünket annak figyelembevételével, hogy minden élményprogram felhasználási és lemondási feltételei a szolgáltató partner által szabályzottak, az adott szolgáltató ÁSZF-ében feltüntetett feltételek szerint történhetnek. Ennek alapján tud új időpontot foglalni, esetleg lemondani a programot és másikat választani.

Élménycsomagjaink a vásárlástól számított 15 hónapig, míg a Feldobox Ajándékkártyák 12 hónapig használhatók fel, tehát annak lejárata attól függ, hogy az mikor lett megvásárolva. A plasztikkártya aktiválását követően, a személyes fiókjába belépve bármikor megtekintheti az adott Élménykártya és Ajándékkártya lejárati dátumát. Fontos tudni, hogy az aktivált Élménykártya lejáratáról emlékeztető emailt küldünk 1 hónappal a lejárat előtt, a fiókban/aktiváláskor megadott e-mail címére!

Élményprogram szolgáltatói partnerbázisunk folyamatosan növekszik, míg ajándékdobozainkat és a hozzájuk tartozó papíralapú katalógusokat évente frissítjük, így a ténylegesen választható programok száma mindig nagyobb, mint a katalógusban hirdetett ajánlatok száma. Természetesen az élménykártyája ezekre az új programokra is érvényes attól függetlenül, hogy szerepel-e az ön katalógusában vagy sem. Mindig a weblapunkon található ajánlatok az aktuálisak, érvényesek, ami itt megjelenik, azt jogosult igénybe venni az ajándékcsomagjában található élménykártyával.

Időnként lehetséges, hogy változás történik a programokban, esetleg különböző okok miatt megszűnik az együttműködés egy-egy szolgáltatóval. Az ilyen jellegű változások ritkák, a programok túlnyomó többsége változatlanul elérhető marad az ajándékcsomag érvényességi ideje alatt. Amennyiben Ön egy olyan élményprogramot választott ki, mely már nem elérhető a kínálatukban, szíves megértését kérjük, és hogy válasszon egy másik programot a számos lehetőség közül. Javasoljuk, hogy nézze meg a honlapon is az aktuális programokat, hiszen a papíralapú katalógushoz képest itt mindig találhat új ajánlatokat is, amikből választhat.

Ritkán, de előfordulhat, hogy problémába ütközik a foglalás, esetleg a szolgáltatás igénybevétele során. (Nem akarja a szolgáltató a Feldobox élménykártyát beváltani; nem azt a szolgáltatást nyújtja, ami meg van hirdetve; nem is tud a Feldobox együttműködésről, hiszen előfordulhat például, hogy új kolléga dolgozik a szolgáltatónál, stb.) Mivel az összes kiválasztható élményprogramot nyújtó partnerünkkel élő szerződésünk van a leírt ajánlatokra, ha bármilyen problémát tapasztal a szolgáltatással vagy annak minőségével kapcsolatban, kérjük, minél előbb vegye fel velünk a kapcsolatot és írja meg nekünk észrevételeit. Segítünk megoldani a helyzetet, tisztázni az esetleges félreértéseket. Számunkra kiemelten fontos, hogy minden megajándékozott kártyabirtokosunk minőségi szolgáltatást kapjon partnereinktől.

Köszönjük, ha értékeli az igénybe vett élményprogramot és annak szolgáltatóját. Ez nagy segítség nekünk a csomagjaink fejlesztése során, ezért a kérdőív kitöltésével 5% kedvezményt adunk a következő Feldobox élménycsomag online megvásárlása során, továbbá a kitöltők között minden hónapban értékes ajándékokat sorsolunk ki! Visszajelzését a személyes fiókjába belépve, az Aktivált termékek menüpontban, a felhasznált kártyánál lévő Elégedettségi kérdőív gombra kattintva teheti meg.

Feldobox ajándékkártya tudnivalók

Ajándékkártyája aktiválásához kérjük, lépjen be személyes fiókjába és válassza az aktiválás menüpontot. Amennyiben még nem regisztrált az oldalunkon, csak kattintson a fejlécben látható Élménykártya aktiválása gombra és itt is aktiválhatja ajándékkártyáját.

Amennyiben nem rendelkezik Internetes hozzáféréssel, úgy kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat (H-P 8:00-16:30) és mi aktiváljuk a kártyáját.

A Feldobox ajándékkártya a feldobox.hu webshopban és a Feldobox központi irodájában (1027 Budapest, Bem rakpart 56 fsz. 1.) váltható be Feldobox élménycsomagokra. Lehetőség van többszöri vásárlásra ill. több Feldobox élménycsomag egyidejű vásárlására az ajándékkártyán elérhető egyenleg erejéig, továbbá részfizetésre is a kártyaegyenleget meghaladó összegű élménycsomag vagy élménycsomagok vásárlása esetén, a különbözet megfizetése mellett.

Amennyiben nem tud fizetni az ajándékkártyával, úgy kérjük, a következőket ellenőrizze:

  • Aktiválta-e ajándékkártyáját.
  • Amennyiben aktiválta, úgy kérjük, ellenőrizze személyes fiókjában, hogy nem járt-e le az ajándékkártya, illetve van-e rajta rendelkezésre álló összeg.
  • Ha mindezt ellenőrizte és még mindig nincs meg a hiba oka, akkor kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Természetesen az aktiválás előtt bármikor átruházható az ajándékkártya.

A termék nem névreszóló, használatára az ajándékkártya hátoldalán található kártyaszám és PIN kód ismeretében van lehetőség, ezért kérjük ezen adatokat gondosan őrizze meg és gondoskodjon arról, hogy ne jusson illetéktelen személy birtokába!

Aktiválás után is van lehetőség rá, hogy más személy használja fel az ajándékkártyát, de a vásárlási értesítők az aktiváló személy által megadott e-mail címére fognak érkezni. Amennyiben mégis aktiválás után szeretné átruházni a kártyát és szeretné megváltoztatni az aktiválás során megadott e-mail címét, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

A kártya a megvásárlástól számított 12 hónapig érvényes. A lejárati idő a kártya aktiválását követően a személyes fiókban megtekinthető.
Fontos tudni, hogy az aktivált ajándékkártya lejáratáról emlékeztető emailt küldünk 1 hónappal a lejárat előtt, a fiókban/aktiváláskor megadott e-mail címére!

Amennyiben szeretné meghosszabbítani a Feldobox ajándékkártya érvényességi idejét, akkor kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal és az érvényességi időt 1000 Ft kezelési díj ellenében, egyszeri alkalommal, 3 hónapra meghosszabbítjuk.

Az ajándékkártya lejárati idejének hosszabbítására kizárólag az eredeti lejárati dátumig bezárólag van lehetőség, már lejárt ajándékkártya újraaktiválására üzletszabályzatunk szerint nincsen lehetőség!

Amennyiben nem hosszabbította meg az ajándékkártya érvényességi idejét a lejárat előtt, akkor a kártyán levő egyenleg további felhasználására sajnos már nincs mód.

Az ajándékkártya egyenlege készpénzre nem váltható, bankkártyára nem utalható, másik ajándékkártya vásárlására nem fordítható, visszavásárlására nincs mód, továbbá a különböző kártyákon levő összegek nem összevonhatók.